fmyh_13.gif   fmyh_13.gif       fmyh_13.gif

نتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرکنتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرک

فقط برای عشقم......
ســـــــــرزمیــــن عشــــــــــق
فرسنگ ها جسممان از هم دور اســــــــــــت،ولی روحمان در حوالی هم است،زندگی زیباست اگر با تو باشد((وحیده))

فقط برای عشقم......

 

           

 

یه عشقی دارم که هر لحظه دلم براش تنگ میشه

یه عشقی دارم که هر چی خوبی تو دنیاس رو داره

یه عشقی دارم پا به پام میاد هیچوقت تنهام نمیذاره

یه عشقی دارم قد 10000 تا دنیا شوهرشو میخواد 

 یه عشقی دارم همتا نداره  

یه عشقی دارم یه تار موشو با بهشت خدا هم عوض نمیکنم

 یه عشقی دارم که دیوونمه که دیوونشم

  اهاییییی عشقم عاشقتم تا ابد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در پنج شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 2:11 توسط S&V:

Design By : Bia2skin.ir